Svar ifrån frågestunden

Vilken i Tokio Hotel tycker du är snyggast?
Jag har alltid tyckt att Bill är ”den snyggaste” men Tom är ju inte heller så dum ;)


Varför skapade du den hära bloggen? (:
Jag vet inte hur många bloggar jag har startat, men lessnat på efter ett tag men den hära bloggen vill jag ”satsa” på . Tyvärr orkar/vill jag inte blogga så mycket under sommarlovet, för då vill man ju va ute :P
Vilka artister ska du se på yran och vad vill du bli då du blir stor? XD

Dom som jag MÅSTE se är: Teddybears & storsjöoljudet. Sen kommer vi säkert att gå runt och lyssna på en massa andra :) Jag vill bli skådis.. jag har provspelat för en "film" till storsjöbadet (men jag är skit glad över att jag inte fick rollen... för "filmen" är as dålig och den e utan ljud..!) och jag har blivit utagen till några castings till filmer i stockholm. 


gillar du bögar ?

Jaa, men jag känner inte så många men dom som jag känner gillar jag :)

vem är din kille ?
Jag har ingen kille. Jag e singel ^^

viken skolan går du på ?
Ås (:

Blogga varjeminut eller sova en hel vecka.?

Blogga varje minut :D

Äta en stinkande sturmpa eller äta en klocka.?

hahah xD Väljer nog äta en klocka xP
Va e ditt favortit data spel?

The Sims 3 (:


Teddybears elr Eminem?

Eftersom dom spelar helt olik musik så.... vet jag inte.. men jag tar nog Teddybears xP

cola eller fanta ?
Fanta! :D


hårspray eller hårmousse ?
Hårspray

tv eller data ?
Data ^^


vinter eller höst ?
Hum... Höst (:


armband eller ringar ?

Armband (:




Kramar

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

sv. det ska jag ha !

2010-06-20 @ 16:43:07
URL: http://killenmedstil.blogg.se/
Postat av: ida

Tom e min! ;p haha

puss påre :* <3

2010-06-20 @ 17:29:20
URL: http://typidas.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: haha lugnt.

nej ingen mcdonalds här inte :o haha.

btw håller jag med dig om att bill är snyggast ;)

2010-06-20 @ 22:33:32
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: agnes

ja, det kan man kalla tur:)!

och tack!:)

2010-06-21 @ 09:47:03
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0