Haloooo Bloggen :D

Hejhej, nu har jag "startat" på allvar med att blogga på lollipopiin. Tyvärr så kan jag inte få in hedern i bloggen, men det kanske kommer någon gång.. senare.

Idag var jag och en av mina "bästisar" på stan (hon heter ida btw) och jag handlade ett vitt linne, en råsa munkjacka, glass och tuggummi :))

Jag är helt beroende av melontuggummi! kan äta hur många som helst hahah xD

Ne, nu ska jag borsta tänderna.

Hejdå, kram sandra ((:






mascara: H&M 139 kr
Linne: Gina 99 kr
Munkjacka: BikBok 199 kr


Kommentarer
Postat av: TH freakk

åhh, jag har också sån mascara och den e as bra :D

2010-06-02 @ 23:39:53
Postat av: ThEOnLyOnE

sv: Jo det e bara bra (: sj?

2010-06-02 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0