(:

Hej!

Sa ju att jag skulle lägga upp bilder på avlsutningskläderna, men min kamera har gått sönder, så det går inte :(

Idag så stack jag, Ida, Erica, Therese och Tova in till stan för att vi skulle fika.. Och ta en massa kort :P Hade jätte kul med er idag<3
Sen ikväll ska jag, Tova o Ida in till stan för vi ska gå på MONKIFACE :D PartyPartyParty xP
Vet ni vad jag och Therese gjorde idag? :D Vi bestämde att hon och jag ska gå och se EMD i november! :D läängtar as mycket :D

Nu ska jag gå och göra mig iordning för ikväll (: ha det bra alla läsare<3


Kramar Sandra (:

Kommentarer
Postat av: therese

tack detsamma! :D <3

Älskar dig <3

2010-06-12 @ 17:04:03
URL: http://ssommaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0