Juli 30, 2010

hejj : *
Har så himmla ont i halsen idag . Så idag blire att vila så jag orkar ut ikväll ! Igår va det så jäkla kul <3 Vi började med att titta på nått hårdrocks band. Dom va.. inte så bra , men sen gick vi runt lite och sen stack vi och kollade på Avatar ! Dom va SÅ JÄKLA BRA!! :D *tack erica att du tvingade mig att se dom* . Brukar inte tycka om sån musik. . men dom va as bra ! :D Sen gick vi och "köade" för att se storsjöoljudet. FÖr vi va ju tvungen att stå längst fram ! :D Efter det så skyndade vi oss iväg för att ställa oss längst fram på Maskinen. Vi stog längst fram i mitten i typ . 30 min. Men sen va jag tvungen att gå lite längre ut för jag blev yr (:@@@@@ ) och då gick jag lite åt sidan för det va mindre tryck då . Då helt plötsligt var det en tjej som spydde och det kom spya på min fot. ! Så då gick jag och nån tjej jag inte kände och "tvätta" oss  med vatten. Då fick jag ett sms av erica där det stod "vart e ni??! kom till törnes. NU! så då stack vi dit. (: För då hade vi tappatbort varandra xP men tillslut så hittade vi varann  :D

Om 40 min kommer ida och vi ska åka in till yran. Ikväll ere ju, Markus Krunegård, N*E*R*D och Kent :D


Bloggar kanske då jag kommer hem . Kramar Sandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0