.

Haha, jag tror jag måste ut och springa varje dag för det händer typ alltid nått då jag e ute och springer och då får ni juh nått att läsa om hahah xD

Men iallafall. Idag då jag va ute och sprang så va det en bil med 3 st killar i (typ 16-18 år). Och dom körde förbi mig 4 gånger och den fjärde gången så stannade dom vid min sida. Jag blev typ livrädd för jag trodde att dom skulle kidnappa mig ( xD ) Men dom började att snacka med mig och frågade hur man skulle åka för att komma in till stan. Jag berättade hur man skulle åka och skulle fortsätta att springa. Dom körde efter mig och

dom ba "ska du inte hänga med och supa då? "

Jag ba: Hahaha, tror nog inte det ;)

dom: Varför inte?! Vi är inte farlig! :(
jag : men hahaha ;)
dom: Så skaru med eller?
jag: neee . .
dom: skaru på yran då?
jag: Jaa, såklart jag ska!
dom: alla dar?
jag: ofc.
dom: då syns vi!

sen åkte dom iväg hahahah xD

Vore juh lite kul om jag såg dom på yran haha xD


Hugs Sandra ;)

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHa fan va kuuul! :D

hoppas vi ser dom, höhö ;) <3

2010-07-24 @ 01:01:14
URL: http://typidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0