snart sova ?

Nu e jag hemma igen! :D idag så va jag i sollefteå o hällsade på kusin :) Hade super skojj! :D Sov typ hela resan. Men endå så är jag trött -.- skulle seriöst kunna sova hela tiden ;P Om en vecka o några dar börjar skolan. Depp för det? Ja! Fattar inte hur jag ska orka kliva upp. Plus att andra dan så ska vi på fjällvandring. Nån stans. Mins inte vart det va xP Nu ska jag ta o svara på en massa kommentarer ^^ Sry att det har tagit lång tid =/

Juste! :D Idag då vi va i sollefteå så skulle mamma lämmna några saker på nått museum, och då va det typ världens roligaste som jobbade där . Han snackaded så jäkla segt. Och då flinade så såg han helt störd ut haha xD
Kusin tog en massa kort som hon ska skicka, så jag lägger upp dom då hon har skickat dom :D


Kram <3

Kommentarer
Postat av: marcus

Sv; jag mår toppen=) själv?

2010-08-15 @ 13:48:58
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0