Arrrrrrrrrrrrg :@

Mamma ringde ju idag och skule boka piercing tid. Men på det stället där jag skulle pierca mig på så hade deras piercare slutat för 3 mån sedan! Så nu ska jag typ göra det på nått ställe som heter Pekkas (?). Så mamma ringde dit och skulle boka tid, men då sa han att man va tvungen att va ÖVER 15 och med päronens tillstånd!! Mamma sa att jag va 14 o fyller år i januari , o han ba "jaa, men då e det juh bara 4 mån kvar!" men då borde jag vell kunna få göra det nu? Bläääh, hatar att bo på det hära jävla stället!! -.-
KOM OCH TA MIG HÄRIFRÅN NÅN!!

Nu ska jag kolla på nån film på voddler och hämta lite dricka o nått o äta. :)

Hoppas ni hare bra! :D

Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: MADDES

Idag har jag jobbat hela dagen och nu sitter jag vid datorn. Vad händer ikväll? Kram

2010-08-09 @ 19:31:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0